Lost or found?

Hver måned besøker ca.1,8 millioner proff.no. Mange av disse er beslutningstakere i bedrifter som søker etter nye samarbeidspartnere. En av disse kan bli din neste kunde. Men hvordan finner disse firmaene nettopp deg som leverandør på Proff?

Vi har noen tips til hvordan du gjør din bedrift mer synlig. Bedrifter som bruker gode, beskrivende søkeord, havner nemlig langt opp i søk. La oss si at et politisk parti søker etter en leverandør av ferske roser til valgkampen. Søkeordene som blir brukt for å finne en leverandør vil kanskje være blomster eller roser. Hvis du som selger snittblomster har lagt inn relevante søkeord, er sjansen for at det politiske partiet tar kontakt med nettopp deg for å be om et tilbud. Og da kan du kanskje snart juble over å ha vunnet et relativt stort oppdrag.

Logg deg inn på Proff.no og administrer dine søkeord. Det kan lønne seg!

Tre tips til hvordan du blir synlig

  1. Beskriv din kjernevirksomhet i stikkordsform og finn synonymer
  2. Fremhev din kompetanse
  3. Vær bevisst i søkeordvalg – unngå generelle ord

Kategorier du kan søke på

Bedriftssøk

  • Varer/tjenester/bransje
  • Firmanavn eller organisasjonsnummer
  • Telefonnummer
  • Postnummer/poststed

Rollesøk
Finn oppdrag og anbud
Segmentering (lag lister)
Søk i kart