Proff AS – Fokus på deg som kunde

Som kunde hos oss er du vår høyeste prioritet. Derfor gjør vi alt vi kan for å oppfylle dine behov på beste måte og finne løsninger på de utfordringene du har. En viktig del av å øke den forståelsen, er at vi kontinuerlig får tilbakemeldinger på vårt arbeid og hvordan du ser på oss som partner. Her forteller vi mer om vårt arbeid med dette. 

Vi legger stor vekt på de tilbakemeldingene du gir på vårt arbeid. Det gjelder uansett om du tilhører et stort, multinasjonalt selskap eller har et mindre firma, eller om du er en bruker eller sluttforbruker. Tilbakemeldingene hjelper oss blant annet med å utvikle bedre tjenester, forbedre vår relasjon og vårt samspill med deg som kunde samt å ta bedre strategiske beslutninger for å kunne støtte din virksomhet. Det betyr at du som kunde har mulighet til å påvirke, både når vi innfører nye tjenester og mer generelt. Dette sier en av våre kunder om vårt kundefokuserte arbeid: 

”Som kunde hos Proff føler jeg at jeg alltid blir hørt og de har fulgt opp flere av de forbedringsforslagene jeg har kommet med” 

Bedre kundeopplevelse 

Den opplevelsen du som kunde får hos oss i Proff, er utrolig viktig. Derfor samler vi oss tverrfunksjonelt, i hele Proff, for sammen å bli bedre og dele erfaringer. Dette arbeidet sikrer at vi prioriterer de rette tingene og at ingen viktige deler faller mellom stolene. De tilbakemeldingene du gir, blir fulgt nøye opp av en ansvarlig person som alltid jobber for at kundeopplevelsen skal bli så bra som mulig. 

For å sikre at vi beveger oss i riktig retning har vi felles mål og nøkkeltall som følges opp, slik at vi stadig kan forbedre oss. Dessuten utdanner vi kontinuerlig våre medarbeidere, slik at de vet hvordan vi på beste måte kan utnytte de tilbakemeldingene vi får. Det er et viktig verktøy i arbeidet mot en bedre kundeopplevelse. 

Har du fått en kundeundersøkelse? 

Uansett hvordan du kommer i kontakt med oss, vil vi sørge for at opplevelsen blir så bra som mulig. Et av våre verktøy for å sikre at opplevelsen blir optimal, er å innhente tilbakemeldinger fra deg via flere undersøkelser. Disse undersøkelsene kan du komme til å motta etter et møte med din kontaktperson hos oss eller når vi har gjennomført et integrasjonsprosjekt sammen med deg som kunde. 

Trygt og sikkert 

For oss er det viktig at du føler deg trygg når du svarer på en undersøkelse, og at du vet om at den er fra nettopp oss. Vi samarbeider med MarketDirection (merk: engelsk lenke) ved gjennomføringen av de kundeundersøkelsene som nevnes nedenfor. MarketDirection er vår databehandler i forbindelse med dette. De håndterer utsendelser og resultater fra undersøkelsene. Vi er, på samme måte som MarketDirection, forpliktet til å følge personvernforordningen. All behandling av personopplysninger er konfidensiell. 

 

Vi kan ved behov komme til å kontakte deg med oppfølgingsspørsmål til de svarene du har gitt, men bare om hvis samtykker til dette i undersøkelsen. Opplysningene som vi innhenter, kommer aldri til å bli solgt eller brukt til markedsføring. I våre kundeundersøkelser spør vi aldri etter kontoopplysninger eller sensitive personopplysninger. Undersøkelsene som sendes ut, er rettet personlig til den som får dem. Det er selvfølgelig frivillig å delta. Dessuten er alltid mulig å avregistrere seg fra fremtidige kundeundersøkelser i hver enkelt invitasjon til å delta i en undersøkelse.  

Undersøkelser som du kan komme til å få 

  • Hvis du har vært i kontakt med oss på en eller annen måte, kan vi komme til å sende ut en undersøkelse for å evaluere din opplevelse 
  • Iblant sender vi også ut en kundeundersøkelse for å få et inntrykk av din generelle oppfatning av oss 
  • En undersøkelse hvis vi har gjennomført et større integrasjonsprosjekt sammen med deg som kunde 
Har du spørsmål? 

Hvis du har spørsmål om kundeundersøkelsene eller hvordan vi arbeider med kundeopplevelse, kan du ta kontakt med din kontaktperson i Proff, alternativt via vårt kundesenter. I så fall prøver vi alltid å svare på beste måte.